Perchè a ghjente preferisce cumprà u protettore di lenti per i modi di Honor Magic V

Quandu compra un novu smartphone, hè impurtante di prutezzione.Perchè ogni ghjornu, ci hè dumandatu à fà assai movimenti.Parechje volte, succede à fà un muvimentu subitu, è prestu u nostru smartphone pò falà in terra in pocu tempu.Tuttavia, u vostru telefunu hè assai fragile, in particulare a lente di a camera.A lente di càmera di Honor Magic V hè prutetta cù vetru temperatu di alta qualità, è ci hè più per catturà a vostra attenzione.

modi 1

1) Optate per una suluzione faciule è assai ingegnosa per prutege a lente di a camera di u vostru Honor Magic V's.Stu vetru temperatu hà un grossu minimu (0,2 mm) è si adatta perfettamente à a lente è à i contorni di u vostru smartphone.

2) Cuncepitu da un vetru temperatu 9H d'alta tenacità, u protettore di a camera mantene a lente di u vostru Honor Magic V in cundizioni perfette mentre lascia una chiarezza di l'immagine ottimale per e foto naturali senza perdita di cuntrastu o nitidezza.A lente hè cusì prutetta sia da i graffii ma ancu da i scossa esterni.

3) Cum'è questu hè una prutezzione di vetru temperatu di alta qualità è micca una film plastica tradiziunale, sta prutezzione ùn provoca micca bolle durante a so applicazione.

4) U so revestimentu oleofobicu pruteghja a superficia da ciò chì puderia risultà da tracce di olii o altri cusmetichi, contaminanti, etc. Cusì ùn avete micca un effettu arcubalenu grazia à questu.L'impronte digitali ponu esse facilmente eliminate cù un pannu in microfibra.Prufittate solu di una chiarezza ottima è di una lente di camera pulita è incontaminata.

5) Film di prutezzione di a camera apposta per adattà à i vostri Honor Magic V.Cuncepitu esclusivamente per Honor Magic V cù ritagli persunalizati, cumpatibili cù tutti i casi di Honor Magic V, furnisce a massima prutezzione per u protettore di a camera posteriore di u vostru telefunu.

6) Cuncepitu apposta per i vostri Honor Magic V, stu prutettore di càmera di vetru temperatu hè una soluzione ideale per adattà à tutte e vostre esigenze di fotografia.

modi 2

U protettore di lenti di Honor Magic V hè assai picculi prudutti creativi è pratichi, u centimetru quadru più chjucu nantu à a so superficia meriteghja una prutezzione ottima.a film protettiva di lenti hè cun vetru metallicu integratu, a prutezzione invisibule di materiali ligeri ùn solu prutege l'iPhone, ma ancu ùn affetta micca a camera.benvenutu à l'inchiesta, a vendita risponderà rapidamente, grazie.

modi 3


Tempu di Postu: Apr-15-2022