I prutettori di schermu anu ampie prospettive

Cù l'avanzamentu cuntinuu di a tecnulugia è l'avventu di l'era 5G, u mercatu di u telefuninu cuntinueghja à espansione.e vendite di telefuninu di u mo paese sò diventate sempre più populari, è questu hà ancu guidatu a crescita di vendita di accessori di telefuninu è beni di cunsumu veloci.In particulare, l'attuale tendenza di sviluppu di i telefoni intelligenti hà purtatu una grande dumanda da l'utilizatori di u telefuninu mobile per l'accessori periferichi di u telefuninu mobile cum'è i protettori di u screnu di u telefuninu.

Hè previstu chì in i prossimi anni, u mercatu di l'accessori per u telefuninu benefiziu da e larghe prospettive di sviluppu di u mercatu di u telefuninu cinese è mantene una tendenza di crescita rapida.Hè stimatu chì a dimensione di u mercatu di l'accessori di u telefuninu di a Cina hè prevista di più di 480 miliardi di yuan in u 2023, è l'accessori di u telefuninu anu ampiu prospettivi. U rapportu di l'inchiesta hè populari in Cina, Stati Uniti, Germania, Francia, Regnu Unitu è ​​​​. Giappone, è pò esse usatu solu nantu à i telefuni mobili.Attualmente, i sistemi operativi più mainstream includenu Android, iOS, BlackBerry, etc. U rapportu mostra chì a parte di u mercatu di Android è iOS hè ovviamente parechje volte quella di l'altri sistemi operativi, è dopu i dui fabricatori di accessori per u telefuninu anu sviluppatu rapidamente.

sasda

Di sicuru, u mercatu si sviluppa rapidamente, a scala di u mercatu si sviluppa rapidamente, è a cumpetizione di u mercatu diventa sempre più feroce.Survivenza è crescita in questa industria ùn hè micca faciule.Cum'è l'upgrade di l'iPhone à l'iPhone 13, l'iPhone 6/7/8 precedente hè stata interrotta, chì significa chì l'industria di l'accessori per u telefuninu hà bisognu à seguità u ritmu di rimpiazzamentu di u telefuninu, altrimenti sarete u prossimu à esse eliminatu. .U HUAWEI P40 è P50 di i telefoni cellulari Huawei sò tramindui telefoni di schermu curvatu.I vostri accessori di u telefuninu, cum'è i prutettori di u screnu di u telefuninu, devenu esse fatti cù superfici curve.Sicondu i so bisogni, l'innuvazione è u pragmatismu hè a verità.


Tempu di Postu: Apr-15-2022