Promuove l'armunia corporativa è crea un dumane megliu!U ghjornu di a Dea hè ghjuntu, è i grandi buste rossi di u Moshi sò mandati!

In a primavera di marzu, l'erba cresce è u moscheru vola.In questa stagione vibrante, u "Giornu di Wowen di l'8 di marzu" hè ghjuntu cum'è previstu, è inauguremu l'8 di Marzu di a Ghjurnata Internaziunale di a Donna chì travaglia in 2022.

Per sprime a cura di i membri di a famiglia femminile di Moshi, Guangzhou Moshi Electronic Technology celebra u ghjornu internaziunale di a donna l'8 di marzu in u modu più tradiziunale!A nostra sucetà hà distribuitu apposta un grande bustu rossu à ognunu di 118 amiche femine, cusì chì l'amiche femine Moshi ponu veramente sente a cura umanistica di a cumpagnia.

Oghje, e donne anu una pusizioni indispensabile è u rolu in tutti l'industrii è campi.Ancu s'è e donne ùn anu micca i vantaghji unichi di l'omi in quantu à a forza fisica, cum'è e donne, pudemu fà l'usu di i nostri punti di forza è evità i punti debbuli, è maximizà i nostri punti di forza unichi.I membri di a famiglia femina di e diverse pusizioni di Moshi travaglianu attivamente tuttu u tempu.

In a grande famiglia di Guangzhou Moshi Electronic Technology Co., Ltd, avemu un tali gruppu di donne indipindenti, self-rispettu è constructive.U so travagliu duru permette à u travagliu di ogni ghjornu di a nostra cumpagnia per esse realizatu bè;Hà creatu una bona atmosfera di travagliu in a nostra cumpagnia;u so travagliu duru hà custruitu una cultura corporativa armoniosa!

U presidente Qiu Bo hà mandatu auguri à i membri di a famiglia femminile Moshi in WeChat, augurendu à i membri di a famiglia femminile Moshi una festa felice, bona salute, è l'armunia di a famiglia, è crede fermamente chì in u futuru, i membri di a famiglia femminile Moshi travaglià cù Guangzhou Moshi Co. ., Ltd Avanzate, sviluppà inseme, è creà un dumane megliu!

Riflettendu a cura umanistica di a cumpagnia per l'impiegati femminili, a cumpagnia hà preparatu apposta un rigalu è una festa per ogni compatriota femina à l'occasione di u "8 di Marzu di a donna".Chì tutti i cumpatrioti femine chì sò occupati à u travagliu è in casa godenu e so vacanze in questu mumentu!

hfgd
Moshi desideriu: tutti i compatrioti femine boni vacanze!

 


Tempu di post: 16-mar-2022