Moshi Screen Protector God Craftsman Novu

Nuvelli prudutti sò nantu à u mercatu, Vendita calda, u scossa hè ghjunta, U prutettore di schermu di vetru temperatu di u schermu di schermu di vetru temperatu hè fattu di vetru d'aluminiu altu + cola AB Korea South, i prudutti di più qualità sò i vostri, Ci vole solu 30. secondi per finisce u protettore di schermu, Semplice è cunvene , Trasmittanza di luce più clara di 94%, riflessione ultra-bassa, via d'oliu cù oliu di galvanica, strofinamentu resistente à l'usura, film protettivu di l'artisgianu di film ùn solu prutegge u vostru telefuninu, ma pò ancu impedisce schermu da cascà à a terra schermu ruttu, semplice, risparmiu di costu, prutezzione di privacy.

HGF (1)

Moshi Craftsman Privacy Screen Protector , Se ùn pigliate micca misure preventive, L'infurmazione privata pò diventà facilmente cunniscenza publica, Moshi Craftsman Privacy Screen risponde à u novu standard di prutezzione di privacy. Mantene a vostra preziosa infurmazione privata senza compromette a chiarità di u screnu.

U Manufacturer Moshi Craftsman Privacy Screen reduce l'angolo di vista di u screnu di u telefuninu, prutegge l'infurmazioni è e dati sensibili da l'occhi indiscreti in l'uffizii o i lochi publichi.
HGF (2)

Privacy Screen riduce l'angolo di vista di u screnu di u telefuninu è prutegge l'infurmazioni è e dati sensibili da sguardi indiscreti in uffizii o lochi publichi, 2.5D Silk Printing Tempered Screen Protector Durezza, resistenza à i graffi, resistenza à l'usura, repellente à l'oliu, pulita finu à a fine, super. l'attrezzatura prufessiunali di durezza per sustene l'alta precisione è l'assicuranza di qualità liscia, ricusate di prutezzione di schermu bordu rottu.

HGF (3)
1.Material: High aluminium tempered glass + Korea AB Glue
2. Spessore: 0,33 mm
Tempu 3.Tempered : 4 ore
4.Oiling: oliu electroplating
5.Ball drop test: 120cm/64g
6. Test d'angolo di goccia d'acqua: 118 plus o ± 2 ° prima di grinding, 110 plus o ± 2 ° dopu grinding
7.Abrasion test: 3000 volte di resistenza abrasion
HGF (4)
I passi di l'artighjanu maestru di prutezzione di u screnu in vetru temperatu
Asciugà u screnu cù un saccu d'alcoolu è pulisce.
Asciugà u screnu cù un pannu di pulizia.
Eliminate quella polvara fina adsorbita cù un dissipatore di polvera.
Localizzatore chjappà u telefuninu mobile è u mette delicatamente, Slide per esaurisce è aspittà per l'adsorzione è l'adattamentu automaticu.A freccia hè in a direzzione superiore di u receptore di u telefuninu.
Strappate a marca di trazione è caccià a capa protettiva.
Align the position and clamp the mobile phone 8. Slide and press .
Da diritta à manca cù u dito indice, è dopu scorri è presse .
Da cima à fondu, è dopu aspittà per a so adsorption automatica è attache.
Press u centru cù u dettu, è caccià u quadru di film.
Se ci sò bolle, aduprate a carta di scratch per arrangialli à u latu.


Tempu di Postu: Mar-09-2022