Moshi nova macchina di taglio intelligente di prutezzione di schermu in nuvola di seconda generazione

Moshi nova macchina di taglio intelligente di prutezzione di schermu in nuvola di seconda generazione

Display sicondu i dati, ci sò parechji tippi di telefunini in u mercatu.A dumanda di l'utilizatori per un protettore di schermu funzionale cum'è un protettore di schermu di privacy, un schermu di l'ochju, un schermu anti-luce blu, un schermu antibacterial è un schermu ambientale hè in crescita.L'imprenditori anu bisognu di almacenà un gran numaru di prutezzione di u screnu di u telefuninu.À u listessu tempu, cù a vitezza di l'aghjurnamenti di u telefuninu, u protettore di u screnu pò esse populari oghje, prima di pocu tempu.
Adatta per parechji prudutti, cunvene è rapidu "Cumbinatu cù tecnulugia innovativa, pò ottene persunalizazione di parechje
macchine è usu universale di un protettore di schermu ".

Ci vole solu 28 seconde per realizà a persunalizazione privata di u protettore di u screnu frontale è posteriore cumminendu diversi tipi di telefuninu, iPad è iWatch.

U novice opera sempre rapidamente

U tagliu intelligente di u protettore di schermu Moshi porta una sperienza persunalizata più prufessiunale. 1 seconda boot, operazione in 3 passi, 28 seconde taglio di protettore di schermu, i cummercianti ponu facilmente aduprà

U Film Special Back pò purtà più fan

Moshi cuntinueghja à innuvà è crea un protettore di schermu di u tema IP cum'è a scimmia di bocca grande è Marvel, è rinfrescendu constantemente u flussu à una nova altezza. Attualmente, u voluminu di vendita di protettore di schermu posteriore hà righjuntu centinaie di milioni, è ci sò più di 1000 torna. Galeria di prutezzione di u screnu per sceglie.

A macchina pò fà un prufittu rapidu

Cù sta macchina, pudete fà un ritornu rapidu in 8 ghjorni è guadagnà più di 130.000-260.000 dollari in un annu.

Vendite bè in casa è à l'esteru Moshi macchina di taglio di prutezzione di schermu di nuvola intelligente hè stata esportata in più di centu paesi è regioni in u mondu, è cuntinueghjanu à stabilisce relazioni di cooperazione cù i principali marchi di telefuninu, amatu da i ghjovani.

ghfd (1)

ghfd (2)

ghfd (3)


Tempu di post: 16-mar-2022