Sortie à l'assemblée annuelle de Moshi 2022

U tempu vola, u tempu vola, u 2021 hè passatu in un batter d'occhi, è u 2022 hè ghjuntu à noi pienu d'aspittà.U dopu meziornu di u 24 di ghjennaghju di u 2022, u direttore di a fabbrica Li Jun è u direttore Richard ci anu mandatu buste rossi di l'annu novu, è i visi di tutti appariscenu sorrisi brillanti, cum'è onde blu cù l'ochji chjara.

Qiu Chairman: "In l'annu passatu, Guangzhou Moshi Electronic Technology Co Ltd hà superatu parechje difficultà è ottinutu parechji scopi.In u futuru, custruiremu una piattaforma megliu, esploreremu prughjetti megliu è avanzeremu à scopi più alti.Avà i membri di a cumpagnia aumentanu gradualmente, è l'affari è i prudutti di u cummerciu esteru di a cumpagnia piglianu gradualmente forma, chì hà ancu un grande putenziale è energia.Tutti questi ùn ponu esse separati da u cultivo è i sforzi di tutti i membri di a cumpagnia, aspittendu chì l'impiegati mostranu più entusiasmu è passione per scuntrà novi sfide.

In u 2022, Moshi diventerà megliu è più forte.Spergu chì tutta a cumpagnia unisce cum'è membri di a famiglia, mostra passione è impulsu, è avemu a capacità di luttà per a nostra causa è u futuru di Moshi!Allora tuttu u persunale hà datu i più caldi applausi.

In seguitu, i direttori di Moshi anu ancu fattu discorsi, riassuntu u sviluppu di u 2021, è presentanu prospettive per l'annu novu, mentre chì i dirigenti anu ancu pusatu speranze prufonde è i desideri di l'annu novu.Tutti l'impiegati è i dirigenti di Guangzhou Moshi Electronic Technology Co Ltd, anu pigliatu una foto di gruppu inseme.

meet (1)

In u novu annu, novi scopi è speranze sò nutriti, è a cena annuale di Guangzhou Moshi Electronic Technology Co Ltd hè stata solennemente tenuta u 24 di ghjennaghju di u 2022.

I dirigenti, i direttori, i partenarii, i capi di l'industria è tutti i culleghi di Guangzhou Moshi Electronics Co Ltd si sò riuniti per celebrà.
meet (3)
A scena di a loteria era piena di passione, entusiasmu è atmosfera attiva.
meet (2)

A riunione annuale ùn hà micca solu cena inseme, ma hà ancu furnitu un palcuscenicu per l'impiegati per mustrà si, guidati da a dirigenza, chì hà purtatu applausi cuntinui per spettaculi, canti è cusì.Tutti s'hè dedicatu à questu, dimustrà l'atmosfera felice di a grande famiglia, cantendu inseme chì dumane serà megliu, è disegnu un grandi pianu per u futuru.

A parte di ballu di a lotteria in diretta ùn porta micca solu a risa è a risa à tutti, ma ancu face i cori di i culleghi più vicinu à l'altri.

Cù u prugressu di l'attività, l'entusiasmu di tutti hà constantemente avviatu u climax di l'attività.I dirigenti di a cumpagnia anu avutu una conversazione cordiale cù l'impiegati è hà alzatu i so vetri per celebrà l'annu novu!Tutta a riunione annuale hè finita cù successu in una atmosfera armoniosa, calda è felice.

meet (5)
Dì addiu à l'annu brillanti di u 2021 è à Moshi l'annu duru di u 2022.

Cù passione, di fronte à u 2022, ùn avemu micca slack off, ùn avemu micca paura, ci sò megliu prughjetti chì aspettanu per noi di sviluppà, ci hè un mercatu più grande chì ci aspetta per cunquistà, è ci hè una causa più spettaculare chì aspetta. US à sprinkle saviezza è talentu, chì noi aduprà cunfidenza è curaggiu inseme, swagger, à scrive un futuru più brillanti di Moshi Electronic Technology Co Ltd.

meet (4)


Tempu di Postu: Mar-09-2022