Guangzhou MoShi Quantu ne sapete?

Certi pirsuni dicenu chì anu longu vulsutu cunnosce a nostra misteriosa grande famiglia, ma ùn anu mai avutu a chance.

Iè, oghje aghju da suddisfà a vostra piccula curiosità !Pigliemu i nostri picculi cuties per amparà di più nantu à a nostra cumpagnia!Hè stata creata in u 2005, una sucietà cumpleta di prutezzione di u screnu, cuncintrata in R&D, produzzione è vendita.A cumpagnia hè cresciuta in dimensione è opera trè basi di produzzione maiò, situate in Panyu di Guangzhou, Hengli Dongguan, è Dalang di Dongguan.L'area tutale di a fabbrica hè decine di millaie di metri quadrati.A produzzione mensile di a cumpagnia di prutezzione di schermu pò ghjunghje à 5 milioni di pezzi, chì hà una gamma completa di prudutti di prutezzione di schermu.Dapoi quindici anni, a cumpagnia aderisce à u cuncettu di sviluppu di "focus, innuvazione, win-win è à longu andà".Spicializatu in a pruduzzione di schermi di u telefuninu è di protettori di schermi di tableta è accessori per u telefuninu, iè, prufessiunale, d'alta qualità, di alta qualità hè u titulu esclusivu.I so propri marchi includenu i seguenti: "BlueAurora" 、 "MoPai" 、 "LiangYou" è ancu "iHave" operazione di u mercatu d'oltremare.

Hè propiu, u fornitore d'oru di film protettivu temperatu per u telefuninu, hè ellu, hè ellu, hè ellu.
Hà dinò un slogan: Focus on quality, be the same for dece years.He hè assai specificu in esigenze di qualità, hà un cuncettu specificu, una qualità eccellente è un equipamentu avanzatu.

Hè chjamatu Guangzhou MoShi Electronic Technology Co., Ltd. MoShi aderisce à u cliente prima è a qualità prima, è ancu mantene l'accentu nantu à u prugressu tecnologicu, l'innuvazione di u produttu, è a gestione scientifica, è insistendu nantu à i valori di u sviluppu scientificu, orientatu à e persone, è a ricerca di l'eccellenza, chì ùn si scurdanu di l'uriginale è cuntinueghja à avanzà.

A vostra satisfaczione hè a forza motrice di a nostra lotta incessante di MoShi, sforzendu per diventà un fornitore di classe mundiale. È u nostru situ web: www.moshigroup.net.Benvenuti à visità lu è sapè più nantu à ellu chì avemu da cuntinuà à cuntà a so storia in u prossimu numeru.
Cuntinuà à seguità mi, ci saranu rigali in u prossimu numeru !


Tempu di Postu: Mar-09-2022