Guangzhou International Electronics & Smart Appliances EXPO

Per incuragisce l'imprese à innuvà in a scienza è a tecnulugia, stabilisce a marca di integrità di i prudutti elettronichi high-end domestici, crea l'imaghjini di prudutti elettronichi high-end, è prumove u sviluppu sanu di l'industria, hè assai significativu di participà à l'esposizione.

E duie mostre recenti sò i seguenti:

2021.9.4-6 Guangzhou International Electronics & Smart Appliances EXPO.
Guangzhou MoShi hè stata prufondamente impegnata in u campu di u protettore di schermu di vetru temperatu per più di deci anni, è aderisce à u cuncettu di "focus, innuvazione, win-win, long-term". U nostru slogan hè: focus on quality. , coerente !

Avemu aduprà u rossu cum'è u culore principale di l'esposizione, perchè u rossu hè luminoso è attraerà l'attenzione di a ghjente. I muri sò cuparti cù i nostri imballaggi è i tavulini sò cuparti cù i nostri varii tipi di prudutti. U scopu di participà à a mostra hè di mustrà. u protettore di schermu di vetru temperatu di a nostra cumpagnia, cusì chì più persone cunnoscenu u nostru Guangzhou Moshi.

2021.12.10-12 Global Consumer Electronics Guangzhou EXPO.This hè a prima mostra à grande scala tenuta offline da Global Resources. A cumpagnia attraversu u sistema di gestione di a qualità ISO 9001, u sistema di gestione ambientale ISO4001, a certificazione BSCI di l'UE. È sceltu cù successu cum'è MFI, Alibaba, i migliori fornitori di Global Sources. Avà, cù COVID-19, ùn pudemu micca andà in altri paesi per participà à a mostra, è ancu s'è u numeru di persone chì venenu à a mostra ùn hè micca cusì grande cum'è prima, vedemu sempre un assai amichi stranieri è scuntrà parechji novi amichi.

Cum'è espositori in a fiera, pudemu fà affruntà cù i decisori di compra, scopre i clienti potenziali, ùn solu ponu vede nantu à u situ web è i media è rappurtati in i novi prudutti di mostra, capisce l'ultima pulitica di l'industria, per rinfurzà a cumunicazione è a cullaburazione trà l'imprese. pò ancu è i media mainstream cuuperazione prufonda, mostra di propaganda cumpleta prima è dopu a mostra in a mostra.
Moshi! Tecnulugia di cori è artighjanali, in i beni di alta qualità! Protettore di schermu in vetru temperatu, vi meritate!

gdsfgsd


Tempu di Postu: Mar-04-2022