Cultura spiritu di l'impresa

A custruzzione di a cultura di l'impresa hè a necessità interna per a sopravvivenza è u sviluppu di l'imprese in u novu seculu.
A custruzzione di a cultura di l'impresa, dà u ghjocu pienu à u rolu di e persone, hè una tendenza di u sviluppu di l'imprese in u mondu d'oghje, hè u Novu idee è cuncetti di imprese cummerciale.Hè una scelta d'altu livellu di gestione muderna per mobilizà è urganizà scientificamente l'accumulazione, a saviezza è a creatività di i travagliadori.
Custruzzione di a cultura di l'impresa, rinfurzà a coesione di l'impresa è a cumpetitività in u mercatu, in modu chì a sopravvivenza di l'impresa è u sviluppu di a strategia fundamentale.Per mezu di a custruzzione di a cultura di l'impresa, rinfurzà a vitalità di l'imprese, assicurà u sviluppu sanu di l'economia di u mercatu, prumove a necessità urgente di un novu livellu di ecunumia.

1

Hè una necessità urgente è una tendenza inevitabbile di stabilisce a cuscenza strategica di a cultura di l'impresa, di rinfurzà u cuncettu strategicu di a cultura di l'impresa, di enfatizà a decisione strategica di a cultura di l'impresa, è di realizà l'implementazione strategica di a cultura di l'impresa, in modu di vince a cumpetitiva. vantaghju di l'ecunumia di u mercatu cambiendu u mecanismu di u funziunamentu è a gestione scientifica.
Attraversu a custruzzione di a cultura di l'impresa, cultivà i valori di l'impresa, tutti l'impiegati di l'impresa sò torciati in una corda è si sforzanu per a realizazione di i scopi di l'impresa.
A custruzzione di a cultura di l'impresa hè di grande significatu per a furmazione è a migliione di a coesione di l'impresa, l'attrazione, l'efficacità di cumbattimentu è a credibilità.
A coesione hè a forza core di una impresa.Se l'impiegati ponu esse paragunati à una linea, l'impresa hè una corda torciata da a linea, è a forza di a corda hè a coesione.Una bona cultura corporativa hè una manu abile à intreccia corde.
L'attrazione hè a forza centripeta di una impresa, chì face l'impiegati più vicinu è l'esterni più vicinu.Questu hè l'incantu di a cultura di l'impresa.
L'efficacità di cummattimentu - hè a capacità di cummattimentu di l'impiegati, l'eccellente cultura di l'impresa pò permette à l'impiegati di pensà unificati, è l'unità ideologica pò esse coerente, a squadra coherente hà efficacità di cummattimentu.
A credibilità publica - una cultura corporativa sana ùn hè micca solu u pilastru spirituale di l'impiegati, ma ancu migliurà a reputazione publica di l'impresa è porta benefici suciali inestimabili à l'impresa.

2


Tempu di Postu: Aug-01-2022