Introduzione di a Cumpagnia

Fundata in u 2005, Moshi hè una impresa cumpleta chì integra a ricerca è u sviluppu, u disignu, a produzzione è a vendita, focalizendu solu nantu à i protettori di schermu. A cumpagnia hè principalmente impegnata in protettori di schermi d'alta qualità di diverse marche. Cum'è Apple, Samsung, Huawei, Xiaomi è altri brands.As as well as 'i prudutti di vetru temperatu, watch è schermu schermu di càmera etc.The cumpagnia hà crisciutu in taglia è opera trè basi di pruduzzioni principali, situatu in Panyu di Guangzhou, Hengli di Dongguan, è Dalang di Dongguan.

L'area tutale di a fabbrica hè decine di millaie di metri quadrati. A pruduzzione mensile di a cumpagnia di prutezzione di u screnu pò ghjunghje à 5 milioni di pezzi, chì hà una gamma completa di prudutti di prutezzione di u screnu. taglio, fustellatura, taglio di materiale, scultura fine, lucidatura, pulizia, serigrafia, piegatura a caldo, rivestimento al plasma, prova e imballaggio, ecc.

1

A cumpagnia hà passatu a gestione di qualità ISO 9001 è a certificazione BSCI di l'UE, è hè stata scelta cun successu cum'è un fornitore d'alta qualità di MFI, Alibaba è Global Sources. I nostri prudutti anu passatu e certificazioni d'ispezione di qualità TUV, ROHS, SGS, chì hè unu di i I pruduttori di prutezzione di schermu più auturitarii in l'industria. Cum'è a qualità hè a basa di u successu di una impresa, per assicurà a qualità di u produttu. A cumpagnia hà introduttu un equipamentu di prova avanzatu internaziunale, cumprese: prova di trasmissione di luce, prova d'angolo di goccia d'acqua, prova di resistenza à l'attrito. Test de goutte à balle, test de support de bord, test à haute et basse température, etc.

2

A nostra cumpagnia hà participatu ancu in diverse mostre, durante i quali avemu micca solu cunniscendu parechji omi d'affari di tutti i campi di a vita è lasciate l'infurmazioni di cuntattu per l'altri, ma dinò l'amicizia cù parechji amici stranieri.Hanu elogiatu a qualità di film temperatu di a nostra cumpagnia è u prezzu sò assai boni, assai amichevuli à e persone.L'amichi stranieri sò ancu assai entusiastici, avemu pigliatu ritratti inseme, lascendu un bellu mumentu.

3

Moshi pussede una squadra di prufessiunali chì avanzanu è perseguite l'eccellenza, chì vi furnisce i bisogni di ordine di prima classe basatu nantu à u nostru cuncettu prufessiunale, una qualità eccellente, è un serviziu caldu. A vostra satisfaczione hè a ricerca incessante di Moshi.

Faremu u nostru megliu !!!


Tempu di post: Jul-01-2022