I telefoni mobili / tablette sò a mamma di l'industria di u film protettivu?

gds (5)

A pruduzzione di film protettivu temperatu hè necessariu per a vita di e persone: da l'usu di telefunini / tablette, a necessità di prutezzione di i telefunini è di e tablette, è i bisogni di prutezzione di l'ochji di e persone è anti-fatigue.Discutemu in detail i citati sopra:

Pensu chì ùn ci hè nunda di male cù a mamma chì hà dettu chì un telefuninu o tableta hè un film protettivu perchè u sviluppu di tutta l'industria di film temperatu di u telefuninu hè strettamente ligatu à l'industria di u telefuninu.

Avete bisognu di avè un telefuninu o una tableta prima di pudè pensà à prutezzione di u screnu di stu pruduttu, è allora penserete à prutege l'ochji quandu l'utilizate?Nisun prublema, pò prutege u screnu di u telefuninu da a rottura accidentale è ancu prutegge l'ochji.Un must per travaglià cù un telefuninu o tableta per un longu periodu di tempu hè per esempiu, a film verde prodotta da a nostra film pò resiste à a luce verde;a luce blu tè hè ancu a prima scelta per a prutezzione di l'ochji.

gds (4)

gds (1) 
1-1

gds (2)
1-2

In listessa manera, sè vo vulete pruduce sta film protettiva, avete da sapè a dimensione di stu pruduttu prima di pudè fà?Cum'è l'iPhone 13 appena liberatu qualchì tempu fà, se vulete currisponde à u protettore di u screnu, deve prima cunnosce e so specificazioni è e dimensioni, chì varienu assai hè a so foto di film di lente da 1-1 (iphone12mini) à 1-2. (iphone 13 mini).

Oghje, cum'è a ghjente amarà più è più telefoni Android, tendenu à sviluppà schermi curvi.Parechje marche di telefoni Android anu un mudellu cù una pantalla curva.Questu significa chì a film protettiva curvatu deve innuvà è sviluppà per seguità a tendenza di i tempi.Per esempiu, un novu telefuninu Oppo Find x5 cù una schermu curvatu liberatu u 24 di ferraghju. A nostra produzzione MoShi hà 3D hot bending electroplating full glue tempered protective film with ultrasonic or fingerprint unlocking function.

gds (3)


Tempu di post: 16-mar-2022