Serviziu post-vendita

➤ U serviziu di u produttu

Offremu à i nostri clienti un supportu post-vendita cumpletu di i prudutti.s'ellu ci hè qualchì prublema, per piacè cuntattate u nostru squadra di vendita u più prestu pussibule, è a nostra squadra hà da travaglià cun voi per risolve ogni prublema.Per piacè specificate u vostru numeru di ordine di vendita quandu cuntattateci.

1. Quandu u cumpratore riceve e merchenzie, per piacè verificate a qualità di e merchenzie, è ci dà feedback in 72 ore!Se no, ùn avemu micca piglià ogni rispunsabilità di u prublema di perdita o di qualità.

2. Sè vo pruvà i prudutti è ùn u travagliu, per piacè tene à cuntattateci.faremu Soddisfattu cù l'ordine.

3. Se a merchenzie detenuta da i dogani china, avemu da negocià cù l'agente di spedizione per risolve u prublema nantu à a compensazione.Ma s'è e merchenzie spedite da a Cina, se a merce persa accidentalmente o s'hè chjappata da a dogana d'oltremare, ùn pudemu micca cuntrullà, ùn avemu micca a rispunsabilità.Per piacè capisce.

4. Ritornu è scambiu: I costi di spedizione di ritornu ùn sò micca rimbursati per e dumande simplici di rimborsu è di scambiu.U Cliente deve esse rispunsevuli di tutti i carichi di rinvià è di rispedizione.MOSHI si riserva u dirittu di mudificà a so pulitica di scambiu è di ritornu.

➤ serviziu di prumuzione

Per i cumpratori di compra grossa è i cumpratori fideli, se avete qualchì pianu di prumuzione di u nostru pruduttu, saremu felici di sustenevi.Pudete pruvà à dìci u vostru pianu.

➤ Cumu sustenemu ?

Produzzione di brochures o volantini di prudutti.U disignu individuale di l'etichetta di u pruduttu o l'imballu.U mudellu di mappa di l'edificiu di l'esposizione è cusì.Evalueremu u serviziu di prumuzione gratuitamente o scontu basatu annantu à u vostru ordine è u cuntenutu di u serviziu.Sè vo site attualmente solu in a prumuzione, ùn ci hè micca un ordine in massa, calculeremu ancu un prezzu di scontu per a vostra riferenza.

U nostru serviziu hè in tuttu.Furnisce boni prudutti hè solu u primu passu.Hè u sicondu passu per dà à i cumpratori un serviziu post-vendita chjaru è chjaru.Infine, speramu di aiutà i cumpratori à espansione u mercatu è prumove i prudutti per ottene u sviluppu mutuale,creanu brillanti inseme.

Inoltre, seremu onorati di sente i vostri suggerimenti di serviziu.


Tempu di Postu: 29-Mar-2022