À propositu di MoShi Sustainable

A cumpagnia di MoShi hà unitu per piglià tutti l'impiegati di a cumpagnia per viaghjà è hà guadagnatu u cori di e persone?L'attellu di a cumpagnia produce film protettivu high-end?In quali mostre hà participatu a cumpagnia?Oghje vogliu piglià voi per amparà più nantu à questi.

Guangzhou MoShi hà luttatu per a sopravvivenza in l'industria per più di 15 anni da a so creazione.Cumbattà una cumpagnia ùn hè micca faciule.In fatti, fà chì sti cumpagnie sopravvive è crescenu più grande è megliu hè una prova di u cori di e persone.U nostru MoShi è tutti l'impiegati coexistanu: "A ghjente inseme hè chjamata riunioni, i cori inseme sò chjamati squadre". I nostri veterani di fabbrica chì sò stati cù a cumpagnia MoShi per decennii anu cunsideratu a cumpagnia cum'è a so casa.Questi suldati veterani sò l'omu drittu di a cumpagnia, cunfidendu l'altri, è sinergize. Pigliate tutti l'impiegati per viaghjà per rinfurzà a relazione cù a cumpagnia, chì hà guadagnatu u core di u populu.

moshi (2)

A cumpagnia MoShi hà a motivazione per travaglià emutivu cù i so impiegati, è pruduce film protettivu di telefuninu / tableta di qualità high-end. A cumminazione di a macchina è a pruduzzione manuale pò pruduce finu à 3 milioni di pezzi per mese.

moshi (1)

Avà chì u novu virus di a pneumonia di a corona si sparghje in u mondu, l'affari stranieri ùn ponu micca entre, è e persone domestiche è l'affari ùn ponu micca esce.A maiò parte di e mostre sò state annullate.I ritratti di l'esibizioni d'oltremare chì a cumpagnia hà participatu in u passatu sò diventati esibizioni commemorative di a cumpagnia.

moshi (3)

Guangzhou MoShi Electronic Technology Co., Ltd hè in constante crescita.Ci hè un forte sustegnu à l'internu è un cumpagnu affidabile fora.Hè per quessa chì pudemu pruduce protettori di schermu di telefuninu / tableta di alta qualità.Avemu sempre aderitu à a filusufìa ferma di "Un protettore di schermu di vetru temperatu pò prutegge u screnu. Un core si focalizeghja nantu à a nostra fabricazione intelligente in Cina". esse un fabricatore di protettore di schermu di classe mundiale "cum'è a so aspettazione è a missione per rializà.


Tempu di post: 16-mar-2022