Un Film Guards The Full Screen

Se sapete più nantu à questu, sapete chì ci sò parechje categurie di tali prudutti, è ognunu di elli hà diverse funzioni è funzioni currispundenti.U seguenti editore vi purterà à capisce sti tipi, funzioni.

Prima di tuttu, ci sò e seguenti dui categurie: film duru è film duru. Ci sò parechji tipi di film duru è film duru, per esempiu, film duru hà #PET, #PMMA, #TPU, #Ceramic film.The hard film. hà i seguenti cumpresi #trasparenza high-definition, #silk screen printing, #privacy prutezzione, #tea blue eye, film #anti-verde, etc.Not difficult to see, these names are named after his role or function.

Film Soft hè generalmente adattatu per i telefuni mobili cù schermi plegabili. A film di privacy in u film protettivu temperatu, cum'è u nome suggerisce, hè utilizatu per utilizà a privacy di u telefuninu in publicu senza esse peeped.Tea Blue Eyes ùn hè micca escepzione.Hè incollatu nantu à u screnu per un bellu pezzu per utilizà i telefunini è l'urdinatori per prutege l'ochji è resiste à a fatigue. L'aghjurnamentu di a film protettiva hè inseparabile da i bisogni di vita crescente di e persone.A liberazione di novi telefunini mobili è l'avventu di novi tablette portanu aghjurnamenti à u protettore di u screnu.

Stu novu pruduttu - vene cun un artefattu di film #easy-to-install, ùn hè micca un prublema per compie un filmu di telefuninu in 30 seconde.Cù privacy, serigrafia in alta definizione.Chì ghjè a forza di stu novu pruduttu?U primu hè chì diventa assai faciule per appiccà a film nantu à u telefuninu, è u sicondu hè a qualità yyds, a prova di goccia di palla 64g balla solida più di 120cm,chì U valore di prova d'angolo di goccia d'acqua hè 118-119 °.U metudu di oliu di stu pruduttu hè l'oliu di galvanica.I nostri prudutti sò venduti à 28 pruvince, municipalità è regioni autonome, più di 200 cità in Cina, chì più di 60 paesi è regioni d'oltremare in u mondu.

MoShi pussede una squadra di prufessiunali chì avanzanu sempre vi furnisceranu bisogni di ordine di prima classe nantu à u cuncettu prufessiunale, una qualità eccellente, è un serviziu caldu.In u prossimu numeru, parlemu di novi prudutti, benvenuti à leghje a prossima volta.

jg


Tempu di Postu: Mar-09-2022