23 Onde di Tecnulugia Mobile per u 2022

Per esse successu in ogni attività, avete da mantene sempre u to dito nantu à u polsu, stà aghjurnatu cù e tendenze di l'industria in più di ricercà i vostri cuncurrenti, Ùn hè micca sicretu chì u nostru mondu si move in una direzzione mobile. Hè per quessa chì ogni L'affari, indipendentemente da l'industria, hà bisognu di stà aghjurnatu cù e novi tendenze mobili.Questu hè particularmente impurtante per l'imprese cù una presenza mobile, cum'è una app o un situ mobile.

Onde 1

Sia chì site un sviluppatore di app mobile o gestite una pizzeria locale, Hè impurtante di stà educatu in u spaziu mobile, sta dichjarazione hè vera per quelli di voi chì ùn anu micca ancu una app mobile. Hè perchè duvete esse Pensendu à u sviluppu di l'applicazioni mobili sè ùn site micca digià in u prucessu, ma cù tanti canali d'infurmazioni à a vostra manu, pò esse difficiule di determinà quali tendenze sò legittimi è quali sò solu una moda o una nutizia falsa.Hè ciò chì m'hà inspiratu à creà sta guida.

Onde 2

Cum'è un espertu di l'industria in u spaziu mobile, aghju ristrettu e prime 17 onde di tecnulugia mobile per l'annu à vene.I sviluppatori di app Android o e persone chì anu una app dispunibule nantu à Google Play anu probabilmente intesu parlà di Android Instant Apps.Quessi sò app nativi chì ùn necessitanu micca installazione è eseguite istantaneamente, da quì u nome.

Sviluppatori di app Android o persone chì anu una app dispunibule nantu à u

Google Play Store hà prubabilmente intesu parlà di l'applicazioni Android Instant, l'imprese chì si basanu nantu à i pagamenti mobili anu bisognu di mette queste preoccupazioni per riposu in l'annu à vene. fraude.

Onde 3

Solu u 5% di questi cunsumatori crede chì i pagamenti mobili riducenu e probabilità di furtu è di frode.Cù tante cumpagnie chì passanu mobili è si basanu in i pagamenti mobili per fà un prufittu, aspittemu chì a sicurezza mobile sia una priorità per queste imprese.

L'imprese veneranu modi per facilità a mente di i so cunsumatori, per quessa, aghju aspittatu chì ci sia un cambiamentu in a percepzione di i pagamenti mobili in l'annu à vene.I cunsumatori si sentenu più sicuri per fà queste transazzione.Sè vo site una di e cumpagnie chì offre una opzione di pagamentu mobile, avete bisognu di affruntà questi prublemi di sicurezza ASAP.

Onde 4


Tempu di Postu: Apr-15-2022