Avvisu di vacanze di u Festival Moshi Qing Ming 2022

Sicondu a ricerca di a cumpagnia, hè decisu chì u Festival Qing Ming 2022 è a festa di l'aghjustamentu seranu da u 4 d'aprile 2022 à u 5 d'aprile 2022. Per favurizà u Festival Qing Ming per l'impiegati di Moshi per venerà i so antenati è pienghjenu i so antenati. parenti morti, Qing Ming ogni annu, è lovesickness ogni annu.

Notice3

Qing Ming Festival hà una storia di più di 2500 anni.Hè unu di i festivali tradiziunali chinesi.I costumi di u festivale di Qing Ming Festival anu cambiatu parechje volte in i lunghi anni è cuntinueghjanu finu à oghje.U Festival Qing Ming d'oghje hè diventatu un festival chì a ghjente usa per ricurdà è rende omagiu., usatu per ricurdà i ghjorni di l'antenati è l'antenati.

Ci hè assai piova durante u Qing Ming Festival, è i pedoni nantu à a strada volenu rompe l'ànima.Se dumandate induve ci hè un ristorante, u picciottu di pastore indica Xinghua Village." "Qing Ming" di Du Mu deve esse familiar à parechji di i nostri amichi.

Notice1

Descrive a scena festiva di u Qing Ming Festival.Qing Ming, inseme cù u Festival di Primavera, u Festival di Barca di Dragone è u Festival di Mid-Autumn, sò ancu cunnisciuti cum'è i quattru festivali tradiziunali in Cina.Per Qing Ming, pudemu sapè chì hè unu di i vinti quattru termini solari, è hè ancu una festa legale di u paese. I costumi di Qing Ming Festival sò ricchi è interessanti.In più di attenti à a pruibizione di u focu è spazzata sepulture, ci sò dinù una seria di attività sport custumi cum'è outing, swinging, Cuju, polo, è inserimentu di salice.Sicondu a legenda, a tomba-sweeping in u Qing Ming Festival hè perchè u Tomb-sweeping Festival richiede cibo friddu è senza focu.Per impediscenu l'alimentariu friddu è l'alimentu friddu da ferite u corpu, tutti venenu à participà à qualchi attività sportiva per eserciziu.Per quessa, in questa festa, ci sò dui lacrimi tristi è tristi per sacrificà e tombe novi, a vita è a morte, è a risa di uscita è ghjocu.Hè un festival unicu.

Notice2


Tempu di Postu: Apr-15-2022